duminică, 24 iunie 2012

Giveaway Magnetzica

Publicat de Raluca la 02:28
 Pentru ca m-am mutat in casa noua m-am gandit sa va intampin cu un Gv! Nu va suparati nu-i asa?

Si mai mult decat atat prin acest Gv vreau sa va multumesc ca ati fost alaturi de mine si m-ati sustinut cand am avut nevoie de voi!

Prin intermediul blogului am descoperit lucruri noi dar mai ales persoane deosebite...m-am atasat de multe dintre voi...va consider prietene desi nici nu va cunosc personal.Aceasta lume a blogului este o lume deosebita, unica..alaturi de voi am putut sa trec peste depresia postnatala...dintr-o data nu mai eram singura..va aveam pe voi...prietenele mele!


Asadar va astept pe noul meu blog.Sper sa va inscrieti cat mai multe! Mai multe detalii aici.


2 comentarii:

  1. Esti o draguta! Sa nu te mai aud de depresii...Imi ceri numarul de telefon si ma suni...te scot imediat din depresie :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hei Andreea ..daca ai stii...dupa nastere am o avut o perioada f dificila ...m-am trezit dintr-odata singura cu un bebe caruia nu stiam ce sa-i fac..s-a nimerit in perioada aceea ca sotul sa munceasca de dimineata pana seara..iar eu singura singurica cu copilul in casa...a fost o perioada f grea, dar din fericire a trecut!

      cu mare placere ne auzim...mi-ar face placere sa vb chiar si pe mess..pe prietena mea cea mai buna am cunoscut-o online si ne potrivim ca 2 picaturi de apa...te-am pupat si multumesc pt sustinere!

      Ștergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers