miercuri, 7 martie 2012

Top -coat Flormar Matifying

Publicat de Raluca la 07:18



Am vazut pe diverse bloguri ca se poarta unghiile mate.Eu nu prea sunt incantata de aceasta ”moda” dar stiti voi, gusturile nu se discuta! Probabil nu sunt eu familiarizata cu asa ceva...poate in timp ma voi obisnui!

Va pot spune doar ca acest top coat face ceea ce promite:

-usuca foarte repede unghiile
-le transforma in ” unghiute de papusa..” parca ar fi de plastic

Recunosc, cel mai mult imi place ca le usuca fff repede .
Din cate am citit este cel mai ieftin produs de pe piata de acest fel, si isi face si treaba bine!
Pretul: 10 lei parca



Efectul il puteti vedea in poze!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers