marți, 27 martie 2012

Campanie:Bloggerii primesc cadouri in luna Martie de la Roviniete.ro si BlogAwards!

Publicat de Raluca la 03:33
 Campania se termina pe 31 martie! Desi are o tema oarecum„  masculina” , aceea a rovinietelor am hotarat sa ma inscriu mai ales ca premiul este unul util ..un stic de memorie de 4 GB.Poate asa nu voi mai rataci sticul sotului cu materialele lui pt scoala si voi avea proproul meu stic..Insa cel mai mult m-a tentat marele premiu: o camera video BenQ.

Important de stiut: numarul de premii este nelimitat!


Am intrat si eu pe site-ul www.roviniete.ro. Nu ma pricep deloc la masini, nu am masina ..nici macar permis dar visez la o masinuta proprie..la o broscuta..la o buburuza galbena cu flori...Maine este ziua mea..poate citeste cine trebuie acet articol si se gandeste sa imi faca o surpriza! Glumesc! Avem alte prioritati momentan!


Dar sa revin la subiect- nu am masina mea...avem o masina de familie...romaneasca..la fel ca drumurile noastre! Am intrat pe site si m-am gandit sa ii usurez sotului munca(si asa are prea multe pe cap)...Si asa am aflat ca putem plati rovinieta online...fara batai de cap si cozi..Super nu?  Situl este foarte util, contine informatii complete despre pret,legislatii,servicii etc. Pana si un necunoscator ca  mine poate pricepe ceva daca intra pe site!




Site-ul www.roviniete.ro a fost gândit ca un instrument simplu și eficient de informare asupra tarifelor de utilizare a rețelei de drumuri naționale din România - așa numita rovinietă.Toti posesorii de automobile sunt obligati sa detina rovigneta daca utilizează drumurile naționale din afara orașelor..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers