luni, 2 ianuarie 2012

Cadouri de Craciun

Publicat de Raluca la 03:50


La multi ani ! Un an nou mai bogat in realizari ,mai inalt in aspiratii, multumind mereu pentru toate cate primim!

Zilele aceste nu am fost activa pe blog, m-am bucurat de sarbatori alaturi de familie si am reusit sa plec zilnic de acasa ceea ce e lucru mare pentru mine! A tinut si timpul cu noi, a fost cald si frumos de parca vine  primavara!

Va spuneam ca nu am mari asteptari de la Mos Craciun! Iata ca m-am inselat, Mosul s-a dovedit a fi generos.
Am primit de la Simona care mi-a facut o mare surpriza, 2 perechi superbe de dresuri si un biletel care m-a emotionat foarte tare. Am fost atat de bucuroasa..nu ma asteptam deloc la asa surpriza...am deschis plicul nedumerita, nestiind ce se ascunde in el...si cand colo..surpriza...cineva se gandise la mine! Multumesc mult Simona!

Apoi am aflat ca am castigat concursul de pe blogul Kisstyanei ...
Astept cu nerabdare premiul: in sfarsit voi incerca si eu mai multe produse de la flormar( la mine in oras nu am stand, iar cand ajng in Buc o fac pentru treburi ”medicale” si timpul nu imi permite sa umblu prin magazine!Si voi incerca si produsele nyx..iupiiii



Apoi ”Mosul ” m-a dus in moll si de acolo mi-a luat o pereche de blugi si niste botine..as fi vrut mai multe dar nu prea am putut sa ma uit dupa haine deoarece o aveam cu mine pe neastamparata Maria care nu ma lasa sa fac nimic: vroia doar la mami in brate, sau plimbata doar de mami..deci...am ajuns acasa obosita moarta...dar a meritat..ne-am simtit bine..
 Si partea buna e ca le-am luat reduse...50% reducere..suna bine nu?




Si tot Mosul imi va plati o comanda pe care o astept...va voi arata ce mi-am luat la momentul potrivit!

Si mi-a promis si un telefon..nu unul de fite( s-au dus vremurile cand investeam sume f mari in telefoane ..acum nu mai ma intereseaza ultiele noutati in materie de telefoane...nici acum nu mi-as fi schimbat telu daca micuta Maria nu ar fi avut ” grija” sa mi-l distruga pe acesta...tot ce vreau este sa fie Nokia..si cam atat!

Cam atat deocamdata..revin cu noutati si cu niste poze !

Va pupa mama!

5 comentarii:

  1. Si eu am incercat prima data Nyx tot acum, am catigat un ruj la Katynel, nici nu-ti inchipui ce bucuroasa am fost pentru ca imi doream foarte tare sa incerc si eu aceasta marca, tu ai castigat un giveaway super, foarte frumoase produsele. Sa te bucuri de toate cadourile si sa le folosesti cu placere.
    Te pup, draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce modele superbe de dresuri! Are gusturi Simona ;;). Sa te bucuri de cadouri, ai primti ceva :P.
    Te pup si La multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. asa-i...are gusturi!
    ms mult fede!pup si eu

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase toate. Sa le porti/folosesti cu placere! Abia astept sa vad swatchuri la produsele Flormar :D.

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers