marți, 13 decembrie 2011

Sfarsit de campanie revicel

Publicat de Raluca la 06:44



Am ajuns si la sfarsitul acestei campanii! Cat de repede trece timpul...nu-mi vine sa cred! Au trecut 4 saptamani in care am folosit crema Revicel de doua ori pe zi -dimineata, respectiv seara! Sunt foarte multumita de rezultate! Pielea mea este  mai catifelata, mai neteda si chiar se vad unele rezultate! Eu ma incadrez in gradul I de celulita( se vede doar daca strang pielea! In privinta vergeturilor nu a facut minuni foarte mari( acum sunt mai deschise) insa nici nu ma asteptam pt ca problema mea cu vergeturile este una foarte grava: in urma sarcinii pielea efectiv a crapat si acestea sunt groase si urate ca niste cicatrici....cred ca numai un tratament cu laser sau o operatie ar putea sa ma scape de tot de ele! Insa voi continua sa folosesc crema(mai am putin in borcanel) dar voi folosi si cel de-al 2-lea borcan pt ca mama mea draga este foarte lejera si ii e sila sa se cremuiasca..asa ca va pica pe mana mea! Dupa sarbatori am in plan o cura dar nu una drastica...fara dulciuri, suc, prajeli si miscare mai multa. Imi voi ruga sotul sa imi alcatuiasca un complex de exercitii (este prof de sport, fitness) si ma voi tine de el! Pentru ca mi-a placut crema am decis sa o folosesc minim 6 luni. Sunt convinsa ca rezultatele vor fi din ce in ce mai bune!
Ce mai pot spune? Multumesc trendar pentru incredere si sper ca nu am dezamagit! Cand intru intr-un proiect imi place sa ma tin de el!

Si veti mai auzi de revicel! Voi face o postare lunar pentru a va spune cum mai decurg lucrurile!
din pacate nu am avut cand sa fac poze mai multe..micuta Maria isi baga nasucul peste tot si nu pot sa fac nimic in prezenta ei! Acum profit de faptul ca doare si scriu postarea! Cm ma vede cu telefonul sau aparatul in mana intra in transa......plange pana inegreste daca nu i le dau!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers