duminică, 4 decembrie 2011

Revicel si celulita

Publicat de Raluca la 04:50


Salutare! A venit timpul sa scriu prima impresie legata de aceasta crema!

O folosesc de o saptamana si ceva in fiecare seara /dimineata! Incerc sa masez cat mai mult zonele afectate si insist foarte mult pe picioare( aici problema este mai mare in cazul meu)

Pana acum nu se vad rezultatele in sensul ca nu a disparut peste noapte celulita(nici nu ma asteptam sa fie asa) insa o imbunatatire se vede. Pielea este mai catifelata, parca putin mai ferma! Cel mai mult imi place senzatia de relaxare dupa ce fac masajul...este chiar o senzatie placuta!

Nu am simtit acele mici ”piscaturi” dupa masaj...nu inteleg de ce..probabil se manifesta diferit de la o persoana la alta..in schimb dupa ce aplic si masez trebuie sa ma spal f bine pe maini, sa insisit bine pe fiecare deget in parte pentru ca daca iau contact cu ceva de mancare sau pur si simplu duc mana la gura ustura foarte tare!

Consider ca este mult prea devreme pentru a-mi face o impresie finala asupra acestui produs..mai trebuie folosit cateva luni bune zic eu( un singur tub nu cred ca poate face minuni..insa daca insist cateva luni cu acest produs cred ca se vor vedea si rezltatele...bineinteles daca fac sport si am o alimentatie echilibrata va fi si mai bine)

Voua cum vi se pare crema? Merita cumparata ?

4 comentarii:

  1. Sunt curioasa daca pana la final vezi vreo diferenta notabila.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu sunt curioasa...oricum fata de alte creme aceasta are un plus din partea mea( ma refer la cele avon..singurele care le-am folosit)...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt curioasa cand termini cele 2 creme cum ti se par :D. Am tot citit pe multe bloguri ca fetelor le arde pielea. Adica asa simt ele :)).

    RăspundețiȘtergere
  4. iulia eu nu simt nimic..decat o senzatie de relaxare..nici o piscatura, nimic

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers