joi, 24 noiembrie 2011

Trender si Revicel

Publicat de Raluca la 03:10




Pe data de 22  , seara , a sunat curierul si am intrat si eu in sfarsit in posesia cremelor de la revicel.Nu am apucat sa o folosesc (spre supararea mea) pentru ca ieri a fost ziua ficei mele, am avut invitati, ne-am bagat tarziu la somn...ce sa mai ...a fost o zi plina! In seara aceasta o voi incerca sigur, deja am ”negociat ” cu sotul si mi-a promis ca imi va face masaj in fiecare seara( ca dimineata este la munca..dar e bine si asa nu?..decat deloc)

Sunt foarte curioasa sa incerc aceasta crema, nu am mai folosit-o pana acum...defapt nici nu stiam de ea decat de curand din mediul online, din descrierile unor fete care o folosise si care erau multumite de ea! Sper sa ma ajute si sa-si faca efectul...Voi incerca in perioada in care o folosesc sa tin si un pic de ..regim...nu unul drastic..imi propun sa nu mai beau suc ( sper sa reusesc ...e marea mea problema--nu ma pot abtine de la..pepsi), sa nu mai mananc dulciuri si sa fac miscare mai multa(desi acum iarna e cam greu) ..insa voi incerca!

Pentru ca am avut invitati, am profitat si le-am vorbit despre trender si despre acesta crema...Ca si mine si fetele au fost incantate de cantitatea mare a produsului, de pretul relativ mic si de ceea ce contine:ardei iute si alge marine.Eu pot adauga ca mi-a placut si culoarea...De-abia astept sa o incerc...iar cea de-a doua crema cred ca i-o voi da mamei....

Si va mai spun ca am primit un alt cadou de la trender si Cosmetic Plant: crema de fata de noapte si de zi impreuna cu lotiunea tonica  ( pe care am folosit-o aseara prima data si care mi-a placut f mult..revin cu detalii pe parcurs) Am primit aceste produse pentru ca am fost activa si m-am clasat pe locul 2 in topul trendaritelor participante la campanie!
Cam atat cu vorbaria! Revin cu detalii zilele urmatoare!

Multumesc trender!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers