vineri, 18 noiembrie 2011

Cutia cu bunatati

Publicat de Raluca la 05:31
Aseara am primit cutia cu bunatati de la Complexul Apicol.Imi doream de foarte mult timp sa incerc crema apidermaliv dar nu o gaseam/nu puteam sa o caut.Mi s-a indeplinit dorinta si in sfarsit o pot folosi...si nu doar crema de fata ci toate produsele din aceasta gama! Nu am avut rabdare si le-am incercat pe toate aseara..de la masca de fata pana la crema de calcaie( cremele de fapt..caci sunt 2)...Dar nu va spun nimic acum..e prea devreme...sa mai treaca un timp si apoi voi face un reviw complex.
In curand voi face o postare intitulata ”apidermin de poveste” ...Daca va fi pe placul vostru voi astepta sa ma votati pe pagina de Fb a celor de la Complexul Agricol....Si daca ma voi clasa printre primele 50 voi avea sansa de a face un GV pt voi cu aceleasi produse primite de mine pentru testare. Sincer nu am noroc la voturi...dar voi incerca...iar voi daca veti vrea si va va placea ma veti vota!

Si nu uitati: Va pupa mama!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers