miercuri, 26 octombrie 2011

Despre produsele Cosmetic Plant primite

Publicat de Raluca la 02:55
Poate trebuia sa ma grabesc cu aceasta postare.Sa poate nu. Recunosc: nici timpul nu mi-a permis sa scriu pe blog dar sincer am preferat sa treaca o perioada mai maricica pentru a-mi face o parere cat mai aproape de adevar legata de aceste produse. Ce pot sa va spun?
Am asteptat cu entuziasm produsele si am avut(  am) asteptari mari in ceea ce le priveste. Personal imi plac f tare toate produse de la C P, bineinteles cele pe care le-am folosit pana acum. Nu o sa intru in detalii legate de ingrediente( ca oricum nu inteleg nimic din gramada aia de denumiri ciudate). Voi spune doar parerea mea sincera legata de ele.
Voi incepe cu demachiantul:

Din toate produsele primite acesta a fost singurul pe care nu il asteptam cu atata entuziasm. De ce? Pentru ca ma gandeam ca este un simplu demachiant si nu poate sa faca mai nimic...
Ei bine, acum dupa ce l-am foloit zilnic din cele 3 produse acesta este preferatul meu. De ce? Pentru ca face multe! Imi curata tenul, il lasa sa respire, nu este gras, nu imi luceste fata dupa ce il folosesc, il hidrateaza si miroase divin. Ce altceva mai pot spune?

Urmatorul produs in top este crema de ochi.
Cel mai mult imi place ca nu contine conservanti si parfum. Culoarea si mirosul sunt datorate doar extractelor de plante.Sau cel putin asa spun ei.
Imi place pentru ca se consuma putin la fiecare aplicare( deci voi avea din cutiuta asta o perioada mare de timp)
Intra repede in piele si hidrateaza. Inca nu am abservat o diminuare a cearcanelor dar cred ca inca este devreme.Mai are timp sa-si faca efectul!


Si nu in cele din urma crema de maini:

Nu stiu daca am mai spus-o dar mainile mele sufera la propriu. Sunt foarte uscate si au nevoie de o ingrijire speciala.Principala cauza a problemei mele o reprezinta in primul rand consumul foarte redus de apa( aproape deloc)...si bineinteles si diversele produse utilizate pt curatenia baii, bucatariei etc care fac rau mainilor!

De aceea mainile mele sufera si sigur isi vor reveni greu.Aceasta crema ma ajuta dar nu reuseste( si nici nu va reusi) sa rezolve singura aceasta problema. In primul rand trebuie sa fac si eu ceva sa ma ajut.
Ce imi place f tare la ea? Mirosul, consistenta si faput ca imediat dupa folosire imi simt mainile hidratate....pe viitor sper sa scap de acesta problema si sa incerc sa ma hidratez mai mult.Doar asa voi scapa de tot de problema!

Voi ce parere aveti despre aceste produse? Le-ati incercat? Dar despre produsele Cosmetic Plant? Care v-au impresionat si credeti voi ca merita cumparate?

3 comentarii:

  1. Ce ti-e si cu cremele astea :)) pana gasesti una cum trebuie ajungi baba:D

    RăspundețiȘtergere
  2. crema de maini o am si eu .....si mi s-a parut buna....dar restul nu le-am incercat. Ma tenteaza crema de ochi..
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce tare esti Alex! Dar ..cam ai dreptate...
    Daniela o poti incerca-raportul calitate pret este unul f bun!

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers