luni, 5 septembrie 2011

mici achizitii...

Publicat de Raluca la 00:12
Salutare! Am lipsit zilele astea nu pentru ca as fi vrut ci pentru ca am avut cateva obligatii----nunti, botezuri---si nu prea am stat pe acasa...

Astazi vreau sa va arat cateva din lucrurile pe care mi le-am cumparat saptamana trecuta...


Produsele Y. R-le-am comandat nu pentru ca aveam neaparat nevoie de ele ci pentru ca imi doream cadoul-costumul de baie takini care in relitate arata mult mai bine si se aseaza f frumos pe corp...dar asta nu inseamna ca nu imi plac produsele. De ceva timp folosesc produsele lor si imi plac foarte mult.Pe langa costumul de baie am primit si un gel de dus/sampon.
Asadar,,, mi-am cumparat: gel de dus Bob de cacao din Africa( sunt inebunita dupa cel de cafea ,am vrut sa vad cum miroase si acesta-imi place dar tot cel de cafea ramane preferatul meu-)
-sampon(am incercat sampoanele lor si mi-au placut-sa vad acesta cum va fi)
-gel de dus pentru copii cu aroma de mere..
- roll-on lamaie.....si cam atat


De la DM mi-am luat doar cateva produse dar de care aveam nevoie
-tratament pt par PLACENTA
-crema pt albirea tenului de la cosmetic plant(care sper sa ma ajute sa scap de petele de sub nasuc)
-si un biberon pt bebelina mea din care sa bea apica

Mi-am luat si revisa JOY -mai mult pentru carte pe care am citit-o din prima zi...mi-a placut fff mult..e genul de carte care se citeste f usor si pe care o data luata in mana nu o mai poti lasa.Este vorba despre cartea ”Aproape casatoriti”-daca o mai gasiti v-o recoamand...mie mi-a placut!

Cam atat! va pupacesc!

5 comentarii:

  1. Mie nu mi-a placut masca de la Kallos deloc, sunt curioasa ce parere vei avea tu despre ea, am vazut ca foarte multe fete o folosesc...

    Poate ii faci un review cremei pentru albire dupa ce o folosesti...
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. sigur simona, sper sa fie ok masca..eu am incredere in ea..in liceu am mai folosit de la Kallos si mi-a placut...sa vedem acum ce va fi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu folosesc masca de cateva luni si sunt foarte multumita de ea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie-mi place masca de la Kallos. O folosesc ca balsam dupa fiecare baie. :d

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu tot ca balsam o voi folosi..nu am rabdare sa astept 30 min cu ea pe par

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers