sâmbătă, 6 august 2011

Din nou lamuriri giveway..

Publicat de Raluca la 07:36

 REGULI OBLIGATORII:
-NU VA INREGISTRATI CA ANONIMI
-OBLIGATORIU POSTARE PE BLOG

Mai este o persoana inregistrata ca anonim.I-am dat email dar nu am primit nici un rasp.Va repet: cele care se inscriu ca Anonimi nu pot participa.

Si inca un aspect important: POSTAREA PE BLOGUL PERSONAL ESTE OBLIGATORIE bineiteles daca ai blog. Atrag atentia asupra acestui fapt deoarece am o inscriere care nu a lasat nici un linc dar are blog(il cunosc si citesc chiar).I-am dat email dar nu am primit rasp.Voi mai insista.

Acestea fiind spuse va astept cu noi inscrieri!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers