sâmbătă, 13 august 2011

Amanare extragere giveway

Publicat de Raluca la 03:48
Imi cer scuze dar  nu voi putea extrage castigatoarea pe 16 asa cum imi propusesem deoarece voi fi plecata toata saptamana viitoare. Era in plan sa plecam pe 22-23 august dar in ultimul moment s-au schimbat lucrurile. As fi putut sa fac astazi extragerea dar nu am cand sa pun totate lucrurile la punct..trebuie sa verific fiecare inscriere, sa fac listele etc...si cum este primul meu giveway imi va fi ceva mai greu de aceea prefer sa fac lucrurile cum trebuie si fara graba!Va rog sa nu va  suparati foarte tare pe mine!


Intre timp poate cele doua fete isi vor face inscrierea valida.Una dintre ele s-a inscris ca anonim iar cealalta-Scorpie din 83- nu a scris pe blog despre giveway!

Va pup si sper sa ma intelegeti!

Asadar prelungesc data de inscriere pana pe 23 august!

2 comentarii:

  1. OMG! Atunci trebuie sa ma rog sa nu castig eu! :D Pentru ca pe 23 aug sunt eu plecata si revin abia pe 30. :(((((

    RăspundețiȘtergere
  2. Camyutza daca vei castiga pentru ca mi-ai spus ca vei fi plecata si mai ales pt ca am amanat din cauza mea givewayul voi astepta sa revii din vacanta! Si la fel voi proceda cu toate fetele care ma vor anunta inainte...stai linistita si baftaaaaa!

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers