vineri, 29 iulie 2011

giveways

Publicat de Raluca la 00:13
Am adaugat cateva (defapt mai multe) giveway-uri noi si foare tentante! Momentan nu m-am inscris la toate dar sper sa o fac caci toate merita!

1.Concurs Libris ~ 200 followers+ 

detalii aici

 





Castiga produse cu protectie solara pentru parul tau.
Click aici pentru a participa.

                                                        
3.Giveaway Essence
                                 Participa pana pe 10 august si castiga produse Essence.


4.Castiga cu farduri.ro
Federova, impreuna cu farduri.ro ne ofera 3 premii! Click aici 

5.Simona' s Giveaway
Click aici pentru a participa
6.Umbra Spiridusului ~ Giveaway

Click pentru a participa (pana pe 31 iulie)
7.Castiga 5 carti de la editura Leda!
Acceseaza unul dintre urmatoarele 3 bloguri pentru detalii: Carti cu colti, The Fantasy, Bibliophile Mystery si inscrie-te pana pe 1 august.

8.Delia's Choice Giveaway
Participa pana pe 14 august! 


9.giveaway Sigma travel kit

Miss Z ne ofera sansa de a castiga superbul set de pensule Sigma.

Inscrieti-va AICI.

10.GIVEAWAY – Travel Kit Naughty in Black de la Sigma

 Inca o sansa pt doritoarele acestui chit..eu una mi-l doresc f mult.Clic pt detalii pe titlu

11.Giveaway Produse Balea

o gramada de produse oferite de Iulia

Aici va puteti inscrie.

 

11.CONCURS un set de 18 pensule de machiaj superbe

Clic sus pt detalii

Cine nu-si doreste atatea minunatii?si roz ...eu una le vreau


Multa bafta tuturor!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers