marți, 21 iunie 2011

mini blog sale

Publicat de Raluca la 01:51
M-am gandit sa fac si eu un mic blog sale ,poate intereseaza pe cineva ceea ce am..nu sunt multe produse,le-am gasit intamplator cand am facut curatenie prin dulap/cosmetice.

Primul venit primul servit!
Transportul prin posta romana.Pret 5 lei.




2.Fusta stradivarius
Este noua,nu am puratat-o deloc.Materiaul este mai grosut,este captusita.Marime S pe eticheta(dar cred ca este mai mare)Masor la cerere  -pret 20 lei PRET NOU 15 LEI






3.Fusta mini de blug.Purtata o singura data

Marime 27-pret 16 lei PRET NOU 10 LEI

4.Farduri lancome

Doar incercate.Pret 25 lei unul sau 40 lei aman2 PRET NOU 30 LEI AMN2



5.Trusa avon -folosita o singura data-pret 15 lei PRET NOU 10 LEI

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers