marți, 31 mai 2011

la multi ani tuturor!

Publicat de Raluca la 23:38
La multi ani tutoror copiilor in primul rand!La multi ani fetitei mele pe care o ador si ii multumesc ca mi-a schimbat viata!Sper ca pe parcursul vietii voi reusi sa ma revansez  fata de ea pt toata fericirea pe care mi-a daruit-o fiindu-i o mama buna,o prietena..visez ca peste ani si ani sa merg cu fetita mea la shopping,la coafor etc..sa fim nedespartite !

La multi ani si VOUA...si MIE ..la multi ani parintilor,bunicilor pt ca ,desi nu mai suntem copii fizic suntem si vom fi copii toata viata,in sufletul fiearui om este un copil...si sa nu uitam ca atata timp cat ii avem pe parinti vom fi mereu copiii lor...(deci si buni a mea este copil..este fica strabunicei mele care anul acesta face 99 ani)
La multi ani,bucurati-va de viata ca un copil!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers