miercuri, 30 martie 2011

pudra make up forever

Publicat de Raluca la 09:31

mi-a placut si asta..si-a facut treaba..machiajul meu a fost fixat fff bine..merita fiecare banut mai ales pt cineva care se machiaza zilnic,isi doreste un machiaj profi la orice eveniment
Eu din pacate am vandut produsele dupa nunta,dar nu pt ca am considerat ca nu sunt bine(sunt extraordinare chiar) insa am dat f mult pe ele si pt ca nu ma machez mereu am zis ca sunt o investitie prea mare pt a sta in portfard sa expire..
pretul nu mai stiu exact..in jur de 140 lei..mai mult sau mai putin

am tot incercat sa postez rasp la comm dar nu reusesc..
deci..nici eu nu as mai da acum banii astia..acum nu stiu daca a costat chiar 140 lei..oricum peste 1 mil sigur..nu mai stiu exact
cat despre produse nu se gasesc decat in Buc,e un singur magazin in tara vis a vis de hotel marriott

2 comentarii:

  1. wow nu as da atat pentru o pudra,desi pare faina:X

    RăspundețiȘtergere
  2. acum cred ca nici eu nu as mai da...dar atunci in febra pregatirilor de nunta vroiam sa iasa totul perfect..si a iesit

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers