joi, 31 martie 2011

Publicat de Raluca la 10:27

cum nu am reusit sa iau coletul cu produse yves rocher de la posta(nu venise) va prezint un alt produs

Este vorba de blushul de la mac.Eu nu prea folosesc des blush insa am remarcat ca fata de celelalte blushuri de la alte firme asta tine mai mult..eu l-am folosit de vreo 2 ori..(o data la nunta si odata cand m-am machiat de proba)

Culoare placuta,de durata...defapt cam toate produsele mac sunt bune..din ce am folosit eu si din ce mai stiu de la prietene

eu am comandat produsele pe net caci la mine in oras nu gasesc mai nik...dar cum nu prea mai ies din casa nu prea mai am nevoie de altele..am destule zic eu..

deci..mi-a placut,imi place

recomand

pretul in jur de 50 ron

2 comentarii:

  1. Buna!Imi poti spune de pe ce site este comandat blushul?Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer nu mai stiu..chiar nu mai stiu..am comandat de pe mai multe sit-uri..da-i pe google si poate de baga in vreun site..eu asa am facut..intai m-am informat ce produse sunt bune si recomandate pt un machiaj profi si apoi m-am hotarat asupra produselor.bafta

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers